המדריך לקנייה בטוחה

 

רכישת פסנתר חדש הנושא שם מותג של יצרן שאינו קיים בפועל תקשה על מכירתו בעתיד, שכן סביר שהקונה יערוך בדיקה בקטלוגים הבינלאומיים, או יחפש את אתר האינטרנט של היצרן ויגלה שהיצרן כלל אינו קיים.  לכן בדקו לפני הרכישה האם יצרן המותג קיים באמצעות אחד האטלסים הבינלאומיים המוכרים, כגון PIERCE  PIANO  ATLAS – מהדורה עשירית (לא מופיע באינטרנט), או באתרי האינטרנט השונים.

ייבוא פסנתרים משומשים מיפן:

פסנתרי ימהה, קוואי ואחרים המיובאים לישראל, מדורגים ברמות A , B , C , D ובקטגוריות לפי שנת הייצור. מחירי פסנתרים משומשים  ברמות נמוכות (B, C ,D ), ושנות ייצור סביב אמצע שנות ה- 60 הינם הכלים הזולים בשוק וטומנים בחובם סכנות לעתיד. רוב יבואני הפסנתרים היפנים מיד שנייה מתאמצים להיחשב "זולים" בעיני הלקוח, ולכן מייבאים קטגוריות אלו.

רק ייבוא פסנתרים מרמות A שבאופן טבעי יהיה יקר יותר, מבטיח ללקוח פסנתר ללא דופי. הבעיה היא שיבואני הדרגות הנמוכות לא יעבירו מידע זה ללקוח. לכן, השוואת מחירים של דגמים זהים, מבלי להתייחס לקטגוריית הפסנתר, אינה מספקת תשובה מלאה.
 הפרמטרים הבעייתיים בדרגות הנמוכות הינם מנגנונים שחוקים, מיתרי בס עמומים ו/או לוחות תהודה מיובשים על גבול ההסתדקות. כמעט רוב פסנתרי ימהה וקוואי בדרגות הנמוכות ובגיל מתקדם, זקוקים להחלפה מיידית של חוטי קפיץ הפטישים (Butt  flange spring cord). רוב יבואני פסנתרים משומשים מדגמי ימהה וקוואי מתהדרים בפרסומים כי הם מייבאים פסנתרים מדרגה גבוהה A Grade . אולם מברור שערכנו בענין התבררו מספר עובדות:

א. מספר יבואנים משווקים פסנתרים יפנים שבסיסם מהדרוג הנמוך, העוברים טיפולים קוסמטים,בעיקר חיצוניים ונמכרים לצרכן בארץ מעט יותר זול מפסנתר ברמת  A GRADE המבטיח פסנתר איכותי שנשמר כחדש.

ב. חלק ניכר מיבוא פסנתרים יפנים יד שניה הינו מממדינות כמו וויטנאם סין וכד', אשר נאספים ביפן במצב גרוע ומקבלים שיפוץ ע"י בתי המלאכה שנפתחו בוויטנאם וסין כשהתמקדות העיקרית בצביעתם. בדרך כלל הפסנתרים הנ"ל הינם משנות ה-50-60 אשר נוצלו עד תום. וזה מאפשר למוכרם במחיר מעט יותר זול. הפרש קטן זה, לעניות דעתנו המקצועית, אינו מצדיק להעדיפם על פסנתר שנשמר במצב חדש ואינו זקוק לשיפוץ. זכרו: פסנתר טוב יכול לשרת את המשפחה עשרות שנים רבות ללא צורך להחליפו בעתיד או לשפצו בהמשך.

אנו מתחייבים בזאת כי כל הפסנתרים היפנים, מיובאים על ידנו ישירות מיפן והינם מדרגת איכות A (מגובה במסמכים), ואינם זקוקים לשיפוץ כלשהו, חיצוני או פנימי.

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממבחר עצום של פסנתרים יד שנייה שמורים כחדשים.

אמנת השרות שלנו מזה עשרות בשנים היא: המחיר הנמוך ביותר למוצר הטוב ביותר!

 

ליצירת קשר:

חייגו עכשיו
נגישות
WordPress Video Lightbox Plugin
This site was created with the help of Beetle (www.beetle.net.ua)